WWOOF Portugal

Langues

• English
  • Deutsch
  • Português

Message d'avertissement

Due to the lack of activity in this Forum we decide to suspend it. If you want to participate, please join our Facebook group for active members. Thanks for everybody that collaborate during the last years. If you have any question or concerns, please contact us.

URGENT Host Vishuddha need wwoofers (May 5th 2009)

Forums: 

rodrigo

Coordinator

Urgently need some help now as 2 people are leaving, genuine reasons, so am left a little stranded.
Today is May 5 th 2009
A beautiful place and have had over 300 Woofers in nearly 20 years.
See my profile and the websites
Anybody interested?
Hope so.

Very kind regards Shyam
Host Vishuddha

JeniRodrigues

WWOOFer

Olá Rodrigo, estou interessada! Vou estar em Portugal e disponível a partir do dia 8 de Junho, nunca fiz voluntariado com o WWOOF mas tenho estado interessada há vários anos. Tenho 24 anos e acabei o ano passado a licenciatura em Biologia, estou muito interessada em aprender mais sobre agricultura, natureza, subsistência, e tenho vontade de trabalhar. Neste momento tenho alguns meses disponíveis.
Podes-me falar sobre o tipo de trabalho preciso durante os próximos meses para eu saber se será adequado/interessante para mim?
Qualquer coisa mais que queiras saber sobre os meus interesses etc, estás à vontade para perguntar.
Com os melhores cumprimentos,
Jeni Rodrigues
email: jeni.rodrigues@gmail.com

[quote="rodrigo"]
Urgently need some help now as 2 people are leaving, genuine reasons, so am left a little stranded.
Today is May 5 th 2009
A beautiful place and have had over 300 Woofers in nearly 20 years.
See my profile and the websites
Anybody interested?
Hope so.

Very kind regards Shyam
Host Vishuddha
[/quote]

rodrigo

Coordinator

Olá Jeni,

Tens que contactar directamente o Host Vishuddha
http://www.wwoofportugal.org/hosts/home/904/

Boa Sorte,